Strategische Communicatie
Missie-, visie- en purpose
Corporate narratief & message house
Directie: vlogs, blogs, speeches
Interne en externe directiepresentaties
Jaarverslagen (financieel en duurzaamheid)
Corporate (pers) aankondigingen
Interne en externe content
Casestudies & testimonials
Visie- en technische whitepapers
Persberichten & opiniestukken
Intranet content
Social media content
NewsRoom
Grotere organisaties communiceren via vele afdelingen met interne en externe stakeholders: zoals de PR-afdeling, marketing & sales, IR, HR en customer services. De NewsRoom is een strategisch en operationeel samenwerkingsverband met als doel regie op de merk- en reputatiestrategie en sturing op kwaliteit en efficiency.
Analiseer en reageer
Monitoren en analyseren wat er op de organisatie afkomt. Van politieke besluiten, klantenissues, belangengroeperingen, concurrenten- of juridische acties. Een georganiseerde interne community kan snel en eenduidig reageren via alle kanalen.
Afstemming uitgaande communicatie
Afstemmen van korte en lange termijn communicatiebehoeftes van corporate en commerciële planningen. Aanscherpen merkboodschap van alle communicatie en effectiever inzetten van communicatiekanalen.
Excellence
Door het delen van best practices, leveranciers, softwareplatformen en content ontstaat er een continue verbeterproces. Dit scheelt dubbelwerk, voorkomt fouten, zorgt voor betere inzet budgetten en verbetert de kwaliteit.