Projecten
Ieder project is een samenspel tussen de klant en ons. Door scherpe analyses, goed projectmanagement, creativiteit en specialistische kennis, lossen we samen strategische uitdagingen op.
MATIV Global Specialty Materials
Strategiecommunicatie, duurzaamheid, onderscheidende marketing en NewsRoom
Voor Mativ, een wereldleider in specialty materials, zijn we actief als strategie- en strategisch communicatiepartner. Van het opzetten van een wereldwijd COO-kantoor, marketing excellence-programma en een mondiale duurzaamheidsstrategie tot strategiecommunicatie en het management van de corporate NewsRoom.
VORM
Bouwende vastgoedontwikkelaar VORM op koers met strategiecommunicatie
Door snelle groei ontstond er behoefte aan een duidelijke en verbindende toekomstvisie en strategie. Samen met de klant bouwden we het communicatiefundament KOERS: een visie, communicatiearchitectuur en een strategisch verhaal. En we hielpen bij de uitvoering.
​
​
Ballast Nedam Road Specialties
Strategieontwikkeling: nieuwe wegen naar duurzame groei voor wegenbouwer
Hoe manage je de dagelijkse business én bouw je consciëntieus aan je langetermijnstrategie? Dat vergt een heldere visie, focus, discipline en een duidelijk plan als managementteam. Dankzij OGSM heeft Road Specialties een strategieroadmap met als bestemming een duurzame toekomst.
Hoffmann Security
Ontwikkeling groeiplan en strategie Cybersecurity-afdeling geeft Hoffmann focus
Hoffmann, een bedrijf in bedrijfsfraudebestrijding en cybersecurity, wilde bepalen in welke markten en producten het moest gaan investeren om te groeien. Daarnaast zocht de cybersecurity-afdeling naar een integrale meerjarenstrategie. Het OGSM-strategietraject bood uitkomst voor de cybersecurity-unit. Voor het groeiprogramma werd een andere aanpak gekozen.
T-Systems
Reputatiestrategie T-Systems en ontwikkeling propositie nieuwe consultancy-organisatie
Investeringsbeslissingen over digitale transformatie verschuiven van de IT-organisatie naar de directietafel. Een herijking van de positionering en visie op reputatie werd noodzakelijk voor T-Systems.
NLDigital
Groei leden en meer invloed brancheorganisatie door positionering en strategieplanning
Brancheorganisatie NLdigital wilde groeien in invloed en in ledental. Samen ontwikkelden we de (merk)positionering, het strategisch plan (OGSM) en een organisatiemodel, zodat het bedrijf beter kan inspelen op de toekomst.